Jak vytvořit ziskový web bez prodeje cokoli

je skutečně možné dosáhnout zisku z webu, aniž byste něco skutečně prodali? Krátká odpověď zní ano, nemusíte prodávat produkt nebo službu, abyste mohli vydělat peníze z vašeho webu.

jak je to možné? Využitím své odborné znalosti a zkušenosti o tématu. Pokračujte ve čtení a pochopíte, jak….

níže si přečtete “zdravý rozum” pro zkušené digitální obchodníky, ale pro začátečníky je vydělávání peněz online tématem, které generuje spoustu otázek.

jak můžete vydělat peníze z webových stránek, aniž byste něco prodali, jak je to možné?

Udělejte si chvilku a přemýšlejte o tom, co je Internet ve skutečnosti.

kromě toho, že je největším trhem na světě a největší komunitou propojených lidí, je to také obrovská knihovna informací sloužících uživatelům prostřednictvím vyhledávačů, webových stránek, blogů, sociálních sítí, e-mailových seznamů a různých dalších digitálních médií.

lidé po celém světě používají Internet k tomu, aby se něco naučili, našli odpověď na svou otázku, komunikovali s ostatními lidmi a samozřejmě nakupovali produkty nebo služby buď online, nebo našli informace o místních obchodech.

školení digitálního marketingu

pokud vyjmete “prodejní část”, zůstanete s obrovským množstvím lidí, kteří denně používají Google a další vyhledávače, aby zjistili informace.

jak můžete využít toto chování a vydělat peníze z webových stránek? Poskytováním vysoce kvalitních informací uživatelům a vyděláváním peněz prostřednictvím reklamy.

když mluvíme o tomto modelu vydělávání peněz online, 2 věci přicházejí okamžitě na mysl: první je Google Adsense a druhá je affiliate marketing.

Affiliate marketing je technika, kde ve skutečnosti něco neprodáváte na svých webových stránkách, ale odkazujete lidi na jiné webové stránky a když něco koupí, dostanete provizi.

bez ohledu na to, jakou metodu se rozhodnete zpeněžit svůj obsah, recept na vytvoření webové stránky, která vám skutečně přinese zisk, je stejný.

jak si vytvořit ziskové webové stránky?

Chcete-li začít s dovolte mi hodit pár slov pro další diskusi: webové stránky, obsah, provoz, možnosti zpeněžení a zisk.

podívejme se podrobněji, jak mohou spolupracovat a poskytnout vám ziskový výsledek.

webové stránky

nemůžete očekávat, že vyděláte žádné vážné peníze online, aniž byste měli vlastní webové stránky. Webem mám na mysli vlastní hostovanou doménu a moderní design webových stránek, jako je ten, který nyní čtete 🙂

skvělý web v těchto dnech musí mít řadu charakteristik:

čistý a svěží design – od 90. let se věci změnily.webové stránky již nejsou založeny na čistém HTML kódu, ale existují moderní CMS (systémy pro správu obsahu), jako je WordPress, které vám umožňují vytvářet dobře vypadající webové stránky s přidanou funkčností jak pro správce, tak pro koncové uživatele.

Mobile-Friendly-každý, kdo je do digitálního marketingu může pochopit, že je důležité mít mobilní-friendly webové stránky.

je fakt, že dnes více lidí prohledává Internet prostřednictvím svých mobilních telefonů než desktop, což znamená, že pokud váš web není optimalizován pro mobilní zařízení, Již jste ztratili polovinu svého potenciálního provozu.

Fast-rychlejší webové stránky generují větší zisk. Pokud jste web je pomalý, ztrácíte provoz a potenciální zákazníky.

 míra okamžitého opuštění a rychlost stránky
míra okamžitého opuštění a rychlost stránky

jasná navigační struktura-struktura webu je důležitá. Uživatelé by měli být schopni najít to, co chtějí, rychle a za méně než 3 kliknutí.

User friendly-dobrý SEO přátelský web, ale také uživatelsky přívětivý.

zdroje se dozvědět více

  • jak spustit web-podrobný návod pro začátečníky, Jak vytvořit web od nuly.
  • jak vydělat peníze z digitálního marketingu-osvědčené způsoby, jak vydělat peníze z vašeho webu pomocí digitálního marketingu.

Content

takže máte pěkné webové stránky hostované na vlastní doméně, co bude dál?

snad nejobtížnější částí celého procesu vytváření ziskových webových stránek je mít správný typ obsahu.

co mám na mysli správným typem obsahu?

musíte mít obsah, který:

  • vyhledávače budou milovat (ne jako, ale láska-níže si přečtete proč).
  • uživatelé budou důvěřovat-získání důvěry uživatelů vám přinese více peněz různými způsoby. I v případě, že nejsou ve skutečnosti prodávat nic na svých webových stránkách, jádro příchozí marketingové techniky stále platí.
  • může potenciálně přilákat inzerenty (velmi důležité, čtěte podrobnosti).

Vezměme si první část, jak vytváříte obsah, který vyhledávače budou milovat a proč je to velmi důležité?

i když existují různé zdroje provozu, ten, který funguje lépe, pokud jde o affiliate marketing, Adsense (nebo jiné alternativy), je organický provoz, tj. provoz přicházející z vyhledávačů.

pokud tedy chcete vytvořit ziskový web, musíte mít na váš web každý den konstantní (a velký) tok provozu vyhledávání.

Chcete-li toho dosáhnout, musíte neustále pracovat na svém SEO, využívat jiné techniky k získání provozu na vašem webu a samozřejmě publikovat obsah, který má následující vlastnosti.

co je vysoce kvalitní obsah?

  • je relevantní bez ohledu na to, kdy si ho někdo přečte (nazývá se to evergreen obsah)
  • je dostatečně dlouhý, aby upoutal pozornost vyhledávačů a čtenářů
  • je čerstvý s aktuálními informacemi
  • a samozřejmě je užitečný pro uživatele.

jak může obsah navázat důvěru uživatelů a proč na tom záleží?

kromě výše uvedených charakteristik musí být váš obsah užitečný a zajímavý pro uživatele.

to nejen pomůže vašemu úsilí v oblasti SEO a sociálních médií, ale také udrží uživatele na vašem webu déle (snížení míry okamžitého opuštění), což zvyšuje pravděpodobnost kliknutí na vaše reklamy.

musíte pochopit, že bez ohledu na způsob, jakým se rozhodnete zpeněžit svůj obsah, je jedním z vašich cílů Vytvořit věrné publikum, které bude pravidelně navštěvovat vaše webové stránky, aby získalo váš obsah.

to znamená více zhlédnutí, více kliknutí na reklamu, více odběratelů e-mailů a více konverzí(bez ohledu na to, jaká konverze je pro vás).

jaký typ obsahu přitahuje více inzerentů?

pokud jde o zpeněžení obsahu, ne veškerý obsah je stejný. Různé typy obsahu budou generovat různé příjmy.

Vezměme si například případ, kdy používáte adsense k vydělávání peněz z vašeho obsahu.

Adsense funguje tak, že procházíte obsah vašeho webu, pochopíte, o čem je obsah, a poté najdete inzerenty Adwords, kteří se rozhodli umístit své reklamy na weby, které mají tento konkrétní typ obsahu.

Toto je velmi zjednodušená verze toho, jak adsense funguje, ale obecná myšlenka je, že váš obsah je analyzován a je “seskupen” podle klíčových slov, která tvoří váš obsah.

pokud jste obeznámeni s nástrojem Google keywords (nástroj, který také používají inzerenti Adwords), víte, že každé klíčové slovo má jinou CPC (cena za kliknutí).

jinými slovy, inzerenti zaplatí za každé kliknutí na své reklamy jinou částku, což také závisí na ceně klíčového slova (existuje mnoho dalších faktorů, které hrají roli při výpočtu ceny za kliknutí).

protože inzerenti platí za každé kliknutí jinou částku, znamená to, že vy jako vydavatel budete za kliknutí na reklamu placeni odlišně, v závislosti na obsahu stránky, na které reklama běží.

v případě, že to bude matoucí, ukážeme to na skutečném příkladu:

pokud jste inzerent a chcete zobrazovat reklamy, když lidé hledají témata související s úbytkem hmotnosti, můžete očekávat, že budete platit společnosti Google od 0.20 – 1.00 $ pokaždé, když někdo klikne na vaše reklamy.

 cena za proklik příklad
cena za proklik příklad

pokud jste inzerent, který prodává produkty související s “vyděláváním peněz”, zaplatíte od 2 do 14 USD za proklik (v závislosti na skutečných podmínkách).

 Vydělávejte Online CPC
Vydělávejte Online CPC

přestože výše uvedené statistiky slouží k nastavení kampaní Adwords ve Vyhledávací síti Google (a nikoli k zobrazení sítě, která obsahuje Adsense), stále ukazuje, že cena klíčového slova není pro všechna témata stejná.

web, který má obsah s vysokou cenou za kliknutí, vydělá více peněz než webové stránky, které mají obsah, nízké náklady na kliknutí.

abych se vyhnul jakékoli kritice zkušených vydavatelů, zjednodušuji věci, abych začátečníkům usnadnil pochopení základních pojmů.

obecně platí, že klíčová slova, která mají jasný záměr i..e “musím vydělat peníze teď” generovat více výdělků za proklik než obecná klíčová slova typu.

Chcete-li shrnout tuto sekci, nepotřebujete pouze dobrý obsah na vašem webu, který získá respekt uživatelů a vyhledávačů, ale také potřebujete obsah, který vám může vydělat peníze.

provoz a zpeněžení

aby fungovala jakákoli metoda zpeněžení (včetně prodeje zboží nebo služeb z vašeho webu), musíte mít provoz a v případě Adsense nebo affiliate marketingu musíte mít hodně provozu.

nejlepší způsob, jak zvýšit návštěvnost, je prostřednictvím SEO a náš kurz SEO vám ukáže krok za krokem, jak zvýšit návštěvnost za 60 dní nebo méně!

kolik provozu potřebujete k vydělávání peněz z webu?

záleží na tom, kolik peněz chcete z vašeho webu vydělat, nebo to říci jinak, vaše úrovně provozu určí množství peněz, které můžete vydělat.

dovolte mi to ukázat na příkladu webové stránky používající Adsense.

Předpokládejme, že máte informační web se systémem Adsense a že jste dodrželi všechny pokyny požadované Adsense a zejména část, která hovoří o počtu, typu a poloze vašich reklam.

v nejlepším případě můžete očekávat, že budete mít 2% CTR (míra prokliku), to znamená, že 2% lidí, kteří budou zobrazovat vaše reklamy, kliknou na jednu z nich.

Předpokládejme také, že dostanete zaplaceno v průměru $ 0.40 za kliknutí. To znamená, že pokud se vaše reklamy zobrazují 1000krát (zobrazení za den), vyděláte přibližně-1000 x 2% x 0$.40 = $ 8 za den.

Nyní, pokud chcete ze svého webu vydělat 100 $denně a podle zjednodušeného příkladu výše, musíte mít alespoň 13 000 zhlédnutí (místo 1000).

zisk

zisk se samozřejmě liší od zisku. To, co jsem právě popsal výše, je potenciální zisk, který můžete získat z vašeho webu, pokud máte 13 000 návštěv denně ve výklenku, který platí přibližně 0.40 $za kliknutí.

váš skutečný zisk za den se liší jednoduše proto, že musíte počítat náklady do rovnice (zisk = zisk-výdaje–.

jaké jsou náklady na provoz webové stránky?

jsou to některé zjevné provozní náklady, jako je hosting, průběžné SEO, reklama na sociálních médiích a propagace, ale skutečné náklady klesají na obsah.

dobrý obsah, který vám může poskytnout dobré organické hodnocení a provoz z vyhledávačů a zároveň je sympatický od uživatelů (nebo naopak), stojí buď peníze (pokud obsah zadáváte externě), nebo čas(pokud obsah vytváříte sami).

Chcete-li pokračovat ve výše uvedeném příkladu a ukázat, jak můžete vytvořit ziskový web, řekněme, že obsah zadáváte profesionálním spisovatelům, kteří jsou odborníky na témata, která publikujete.

nejméně můžete očekávat, že zaplatíte za článek 1500 word je $ 200 (vím, že to může znít hodně, ale mluvíme o opravdu dobrém obsahu, který v závislosti na výklenku může stát mnohem víc).

pojďme tedy provést několik výpočtů:

publikování 3krát týdně (toto je průměrný plán publikování informačních webů nebo blogů) X 200 $ = 600 $týdně + hodiny potřebné k jeho publikování (optimalizace, přidání interních odkazů atd.).

za měsíc zveřejníte 12 příspěvků, tj. $ 2400 a vydělat $ 3000 ($100 x 30) z reklamy, takže máte zisk $ 600 (bez účtování za provozní náklady a čas, který budete muset strávit dělat různé úkoly, aby webové stránky běží).

takže je možné vytvořit profil, aniž byste něco prodávali správně?

důvod, proč jsem použil výše uvedený příklad, je zvýšit 2 důležité body:

1. – vytvoření ziskové webové stránky je tvrdá práce, ať už si můžete přečíst o “snadné způsoby, jak vydělat peníze” nebo jiné “příliš dobré, aby to byla pravda” sliby je prostě způsob, jak pro ně, jak vydělat peníze tím, že prodává vám produkt a ne způsob, jak pro Vás používat Internet, jak vydělat peníze.

2. – opravdu potřebujete hodně provozu, abyste mohli z vašeho obsahu profitovat, a to i v případech, kdy obsah vytváříte.

Chcete-li napsat dobrý článek nebo vytvořit pěkný infographic, možná budete muset strávit několik hodin, které jsou odebrány z vašeho celkového produktivního času.

z výše uvedeného příkladu jsem záměrně vynechal jeden důležitý výpočet.

jak dlouho a kolik článků musíte publikovat, abyste se dostali na 13 000 návštěv denně?

vynechal jsem to, protože pokud provedete výpočty správně, mnoho začátečníků bude zklamáno.

pokuste se zjistit, kolik vás bude stát publikování článků 150 a jak dlouho budete muset čekat, až se dostanete na tyto úrovně provozu.

také nezapomeňte, že hodnocení a provoz nejsou otázkou, kolik článků jste publikovali, ale záleží na mnoha dalších faktorech.

ale

na světlé straně věcí, pokud tvrdě a důsledně pracujete po dobu několika měsíců (nebo let), je možné se dostat na úroveň provozu, která pokryje všechny vaše výdaje a zanechá vám dobrý měsíční zisk.

jsem vydavatelem Adsense již téměř 15 let a díky publikování obsahu jsem vydělal velké množství peněz (5 čísel).

pokud jste sledovali tento blog od začátku, možná jste si přečetli mou případovou studii o tom, jak jsem zvýšil provoz jednoho z mých webových stránek na 400K organických návštěv za měsíc ve značně krátkém časovém období, což samozřejmě znamená mít ziskové webové stránky.

dobré věci přicházejí k těm, kteří čekají

stánek s jídlem z tohoto příspěvku je, že ano, je možné dosáhnout zisku na internetu, aniž byste něco prodali, ale vyžaduje to tvrdou práci, trpělivost, znalosti a dlouhodobý plán.

být vydavatelem obsahu znamená starat se o své uživatele a jakmile se vám podaří získat své uživatele, vše ostatní bude postupně následovat.

začněte s vytvářením skvělých webových stránek, zaměřte se na svůj obsah, trpělivě budujte svůj provoz a dříve nebo později dosáhnete bodu, kdy výdělky pokryjí vaše výdaje a investice, které jste provedli, dokud k dosažení tohoto bodu.

nestane se to přes noc, ale jakmile se to stane, bude neustále generovat zisk pro měsíce nebo dokonce roky.

Leave a Reply