Miten tehdä kannattava sivusto myymättä mitään

onko verkkosivustosta oikeasti mahdollista tehdä voittoa myymättä mitään? Lyhyt vastaus on kyllä, sinun ei tarvitse myydä tuotetta tai palvelua voidakseen tehdä rahaa sivustosi.

miten tämä on mahdollista? Hyödyntämällä asiantuntemustasi ja kokemustasi aiheesta. Jatka lukemista ja ymmärrät miten….

alla lukee “tervettä järkeä” kokeneille digimarkkinoijille, mutta aloittelijoille rahan tekeminen verkossa on aihe, joka herättää paljon kysymyksiä.

miten nettisivustolla voi tehdä rahaa myymättä mitään, miten tämä on mahdollista?

Mieti hetki, mitä Internet oikeastaan on.

sen lisäksi, että se on maailman suurin markkina-alue ja suurin yhteyshenkilöiden yhteisö, se on myös valtava tietokirjasto, joka palvelee käyttäjiä hakukoneiden, verkkosivustojen, blogien, sosiaalisen median verkostojen, sähköpostilistojen ja monien muiden digitaalisten medioiden kautta.

ihmiset ympäri maailmaa käyttävät Internetiä oppiakseen jotain, löytääkseen vastauksen kysymykseensä, ollakseen vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa ja tietysti ostaakseen tuotteita tai palveluita joko verkosta tai löytääkseen tietoa paikallisista kaupoista.

digitaalisen markkinoinnin koulutus

jos otetaan pois “myyntiosuus”, jää jäljelle valtava määrä ihmisiä, jotka käyttävät Googlea ja muita hakukoneita päivittäin tiedon selvittämiseen.

miten voit hyödyntää tätä käytöstä ja tehdä rahaa verkkosivulla? Tarjoamalla käyttäjille laadukasta tietoa ja tehdä rahaa mainonnalla.

kun puhutaan tästä mallista tehdä rahaa verkossa, 2 asiaa tulee heti mieleen: ensimmäinen on Google Adsense ja toinen on affiliate markkinointi.

Affiliate marketing on tekniikka, jossa ei varsinaisesti myydä jotain sivuillaan, vaan ihmisiä ohjataan muille sivustoille ja kun he ostavat jotain, saa provision.

riippumatta siitä, millä menetelmällä päätät rahastaa sisältöäsi, resepti sellaisen verkkosivuston tekemiseen, joka todella tuottaa sinulle voittoa, on sama.

miten rakennetaan kannattava verkkosivusto?

aloittaakseni haluan heittää muutaman sanan jatkokäsittelyyn: verkkosivusto, sisältö, liikenne, rahantekovaihtoehdot ja voitto.

katsotaan tarkemmin, miten nämä voivat toimia yhdessä ja tuottaa tuottoisan tuloksen.

Website

ei voi odottaa tekevänsä mitään vakavaa rahaa verkossa ilman omaa verkkosivustoa. Verkkosivulla tarkoitan omaa hostattua verkkotunnusta ja nykyaikaista verkkosivujen suunnittelua, jollaista luet nyt 🙂

loistavalla verkkosivustolla on nykyään useita ominaisuuksia:

puhdas ja raikas design-asiat ovat muuttuneet 90-luvulta lähtien. verkkosivustot eivät enää perustu puhtaaseen HTML-koodiin, vaan on olemassa moderneja CMS-järjestelmiä (sisällönhallintajärjestelmiä) kuten WordPress, joiden avulla voit luoda hyvännäköisiä verkkosivustoja, joissa on lisätoimintoja sekä ylläpitäjille että loppukäyttäjille.

mobiiliystävällinen-jokainen digitaalista markkinointia harrastava voi ymmärtää mobiiliystävällisen verkkosivuston merkityksen.

on tosiasia, että nykyään enemmän ihmisiä etsii Internetistä matkapuhelimillaan kuin pöytäkoneella, mikä tarkoittaa, että jos sivustosi ei ole optimoitu mobiililaitteille, olet jo menettänyt puolet potentiaalisesta liikenteestäsi.

nopeammat verkkosivut tuottavat enemmän voittoa. Jos olet sivusto on hidas, menetät liikennettä ja potentiaalisia asiakkaita.

 Pomppunopeus ja sivun nopeus
Pomppunopeus ja sivun nopeus

selkeä navigointirakenne-sivuston rakenne on tärkeä. Käyttäjien pitäisi pystyä löytämään haluamansa nopeasti ja alle 3 klikkauksella.

käyttäjäystävällinen-hyvä SEO ystävällinen sivusto, se myös käyttäjäystävällinen.

resurssit oppia lisää

  • miten aloittaa verkkosivusto – vaiheittainen opetusohjelma aloittelijoille Miten luoda verkkosivusto tyhjästä.
  • How to make money from digital marketing-todistetut tavat tehdä rahaa sivustoltasi digitaalisen markkinoinnin avulla.

sisältö

so, you have a nice website hosted on your own domain, what ‘ s next?

ehkä vaikein osa koko prosessia kannattavan verkkosivuston tekemisessä on oikeanlaisen sisällön omaaminen.

mitä tarkoitan oikeanlaisella sisällöllä?

tarvitset sisältöä, joka:

  • hakukoneet rakastavat (ei pidä vaan rakastaa – luet alla miksi).
  • käyttäjät luottavat – käyttäjien luottamuksen saaminen tuo lisää rahaa eri tavoin. Vaikka et itse myy mitään sivustossasi, core inbound markkinointitekniikoita edelleen voimassa.
  • se voi mahdollisesti houkutella mainostajia (erittäin tärkeää, jatka lukemista saadaksesi lisätietoja).

otetaan ensimmäinen osa, miten luodaan sisältöä, jota hakukoneet rakastavat ja miksi tällä on suuri merkitys?

vaikka liikennettä on eri lähteistä, se, joka toimii paremmin affiliate-markkinoinnissa, AdSensessa (tai muissa vaihtoehdoissa), on orgaaninen liikenne eli hakukoneista tuleva liikenne.

joten, jos haluat luoda kannattavan verkkosivuston, sinun täytyy olla jatkuva (ja suuri) hakuliikenteen virtaus tulossa sivustoosi joka päivä.

tämän saavuttamiseksi sinun on jatkuvasti työstettävä HAKUKONEOPTIMOINTIASI, käytettävä muita tekniikoita saadaksesi liikennettä verkkosivustollesi ja tietenkin julkaistava sisältöä, jolla on seuraavat ominaisuudet.

mikä on laadukas sisältö?

  • se on relevantti riippumatta siitä, milloin joku lukee sen (Tätä kutsutaan ikivihreäksi sisällöksi)
  • se on tarpeeksi pitkä saadakseen Hakukoneiden ja lukijoiden huomion
  • se on tuoretta ja ajantasaista tietoa
  • ja tietysti hyödyllinen käyttäjälle.

miten sisältö voi luoda käyttäjien luottamusta ja miksi sillä on merkitystä?

edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi sisällön tulee olla käyttäjälle hyödyllistä ja kiinnostavaa.

tämä ei ainoastaan auta hakukoneoptimointia ja sosiaalisen median ponnisteluja, vaan se myös pitää käyttäjät pidempään sivustossasi (vähentää pomppunopeutta), mikä lisää todennäköisyyttä klikkaamalla mainoksia.

sinun on ymmärrettävä, että riippumatta siitä, millä menetelmällä päätät rahastaa sisältösi, yksi tavoitteistasi on luoda uskollinen yleisö, joka käy säännöllisesti verkkosivustollasi hakemassa sisältösi.

tämä tarkoittaa enemmän näkymiä, enemmän mainosten klikkauksia, enemmän sähköpostitilaajia ja enemmän muunnoksia (mikä tahansa muuntaminen on sinulle).

millainen sisältö houkuttelee enemmän mainostajia?

sisällön rahallistamisessa kaikki sisältö ei ole samanlaista. Erilaiset sisällöt tuottavat erilaisia ansioita.

otetaan esimerkiksi tapaus, jossa AdSensen avulla tehdään rahaa sisällöllään.

Adsense toimii ryömimällä verkkosivustosi sisältöä, ymmärtämällä, mistä sisällöstä on kyse, ja sitten etsimällä Adwords-mainostajia, jotka ovat päättäneet sijoittaa mainoksensa verkkosivustoille, joilla on juuri tällaista sisältöä.

tämä on hyvin yksinkertaistettu versio siitä, miten adsense toimii, mutta yleinen ajatus on, että sisältö analysoidaan ja “ryhmitellään” sisällön muodostavien avainsanojen mukaan.

jos tunnet Google keywords-työkalun (työkalu, jota myös Adwords-mainostajat käyttävät), tiedät, että jokaisella avainsanalla on eri CPC (kustannus / Klikkaus).

toisin sanoen mainostajat maksavat eri summan jokaisesta klikkauksesta mainoksissaan ja tämä riippuu myös avainsanakustannuksista (on monia muita tekijöitä, joilla on merkitystä napsautuskohtaisen hinnan laskemisessa).

koska mainostajat maksavat eri summan jokaisesta klikkauksesta, tämä tarkoittaa sitä, että sinä julkaisijana saat eri maksun mainosten klikkauksista riippuen mainoksen ajaman sivun sisällöstä.

jos tämä menee hämmentäväksi, osoittakaamme tämä todellisella esimerkillä:

jos olet mainostaja ja haluat näyttää mainoksesi, kun ihmiset etsivät painonpudotukseen liittyviä aiheita, Voit odottaa maksavasi Googlelle 0,20 – 1,00 dollaria joka kerta, kun joku napsauttaa mainoksiasi.

Cost Per Click Example
Cost Per Click Example

jos olet mainostaja, joka myy “making money” – tuotteisiin liittyviä tuotteita, maksat 2-14 dollaria per Klikkaus (riippuen todellisista ehdoista).

Make Money Online CPC
Make Money Online CPC

vaikka yllä olevat tilastot koskevat Adwords-kampanjoiden perustamista Googlen Hakuverkostoon (eikä näytä verkkoa, joka sisältää AdSensen), ne osoittavat silti, että hakusanan hinta ei ole sama kaikissa aiheissa.

sivusto, joka sisältää sisältöä kalliilla klikkauksella, tekee enemmän rahaa kuin sivustot, joilla on sisältöä, halvemmalla klikkauksella.

välttääkseni kokeneiden kustantajien kritiikin yksinkertaistan asioita liikaa, jotta aloittelijoiden olisi helpompi ymmärtää peruskäsitteitä.

yleisesti hakusanoja, joilla on selkeä intentio i..e ‘i need to make money now’ generate more earnings per click than general type keywords.

tämän osion tiivistämiseksi et tarvitse ainoastaan hyvää sisältöä sivustollesi, joka saa käyttäjien ja hakukoneiden kunnioituksen, vaan tarvitset myös sisältöä, jolla voit ansaita rahaa.

Traffic and Monetization

jotta mikä tahansa monetization-menetelmä toimisi (mukaan lukien tavaroiden tai palveluiden myynti verkkosivustoltasi), tarvitaan liikennettä ja Adsense-tai affiliate-markkinoinnissa tarvitaan paljon liikennettä.

paras tapa lisätä liikennettä on SEO: n kautta ja SEO-kurssimme näyttää sinulle askel askeleelta, miten voit lisätä liikennettä 60 päivässä tai vähemmän!

kuinka paljon liikennettä tarvitset tienataksesi rahaa verkkosivuilta?

se riippuu siitä, kuinka paljon rahaa haluat tehdä sivustoltasi tai sanoa sen toisin, liikennetasosi määrää, kuinka paljon rahaa voit tehdä.

osoitan tämän esimerkillä Adsensea käyttävälle verkkosivustolle.

oleta, että sinulla on Adsensea käyttävä informatiivinen verkkosivusto ja että olet noudattanut kaikkia AdSensen vaatimia ohjeita ja erityisesti sitä osaa, jossa puhutaan mainosten määrästä, tyypistä ja sijainnista.

parhaassa tapauksessa voit odottaa, että sinulla on 2% CTR (click-through rate), mikä tarkoittaa, että 2% ihmisistä, jotka katselevat mainoksiasi, he klikkaavat yhtä niistä.

oletetaan myös, että saat palkkaa keskimäärin 0,40 dollaria per Klikkaus. Tämä tarkoittaa, että jos mainoksesi näytetään 1000 kertaa (katselua päivässä), ansaitset noin – 1000 x 2% x $0.40 = 8 dollaria päivässä.

nyt, jos haluat tienata nettisivuiltasi 100 dollaria päivässä ja yllä olevan yksinkertaistetun esimerkin mukaan sinulla on oltava vähintään 13 000 katselukertaa (1000 sijaan).

voiton tekeminen

voitto on tietysti eri asia kuin tulos. Mitä juuri kuvattu edellä on mahdollinen tulos voit saada sivustosi, jos sinulla on 13,000 käyntejä päivässä markkinarako, joka maksaa noin $0.40 per click.

todellinen voitto päivässä on erilainen yksinkertaisesti siksi, että kulut on laskettava yhtälöön (voitto = tulos – kulut).

mitkä ovat verkkosivuston ylläpitämisen kulut?

ne ovat joitakin ilmeisiä juoksevia kuluja, kuten hosting, jatkuva SEO, sosiaalisen median mainonta, ja edistäminen, mutta todellinen hinta tulee alas sisältöä.

hyvä sisältö, joka voi antaa hyvän orgaanisen rankingin ja liikenteen hakukoneilta ja samalla on käyttäjiltä sympaattinen (tai toisinpäin), maksaa joko rahaa (jos ulkoistat sisällön) tai aikaa (Jos tuotat sisällön itse).

yllä olevan esimerkin jatkamiseksi ja sen osoittamiseksi, miten voit tehdä tuottoisan verkkosivuston, sanotaan, että ulkoistat sisällön ammattikirjoittajille, jotka ovat julkaisemiesi aiheiden asiantuntijoita.

vähintä, mitä voit odottaa maksavasi 1500 sanan artikkelista, on $200 (tiedän, että tämä saattaa kuulostaa paljolta, mutta puhumme todella hyvästä sisällöstä, joka lajityypistä riippuen voi maksaa paljon enemmän).

joten, tehdäänpä joitakin laskelmia:

julkaiseminen 3 kertaa viikossa (tämä on informaatiosivustojen tai blogien keskimääräinen julkaisuaikataulu) X $200 = $600 viikossa + sen julkaisemiseen tarvittavat tunnit (optimoida se, lisätä sisäisiä linkkejä jne.).

kuukaudessa julkaistaan 12 viestiä ts. $2400 ja ansaita $3000 ($100 x 30)mainonnasta niin sinulla on voittoa $600 (ilman kirjanpitoa juoksevat kulut ja aika, että sinun täytyy viettää tehdä erilaisia tehtäviä pitää sivuston käynnissä).

Onko siis mahdollista tehdä profiili myymättä mitään oikein?

syy, miksi olen käyttänyt yllä olevaa esimerkkiä, on nostaa esiin 2 tärkeää seikkaa:

1. – tuottoisan verkkosivuston tekeminen on kovaa työtä, riippumatta siitä, mitä luet “helpoista tavoista tehdä rahaa” tai muista “liian hyvää ollakseen totta” – lupauksista, se on yksinkertaisesti tapa, jolla he voivat tehdä rahaa myymällä sinulle tuotteen, eikä tapa, jolla voit käyttää Internetiä tehdäksesi rahaa.

2. – tarvitset todella paljon liikennettä, jotta voit tehdä voittoa sisällölläsi myös niissä tapauksissa, joissa tuotat sisältöä.

kirjoittaaksesi hyvän artikkelin tai luodaksesi kivan infograafin saatat joutua käyttämään useita tunteja, jotka otetaan pois kokonaistuottavasta ajastasi.

yllä olevasta esimerkistä jätin tarkoituksella pois yhden tärkeän laskelman.

kuinka kauan ja montako artikkelia pitää julkaista, jotta pääsee 13 000 käyntiin päivässä?

jätin sen pois, koska jos laskelmat tekee oikein, moni aloittelija pettyy.

yritä selvittää, kuinka paljon 150 artikkelin julkaiseminen maksaa sinulle ja kuinka kauan joudut odottamaan, että pääset näille ruuhkatasoille.

älä myöskään unohda, että rankingissa ja liikenteessä ei ole kyse siitä, kuinka monta artikkelia olet julkaissut, vaan se riippuu monista muista tekijöistä.

mutta

asioiden valoisana puolena on, että jos tekee kovasti ja johdonmukaisesti töitä useita kuukausia (tai vuosia), on mahdollista päästä liikenteen tasoille, jotka kattavat kaikki Kulut ja jättävät hyvän kuukausittaisen voiton.

olen Adsense-Kustantaja nyt lähes 15 vuotta ja olen tienannut sisällön julkaisemisella sievoisen summan (5 lukua).

jos olet seurannut tätä blogia alusta lähtien, olet ehkä lukenut tapaustutkimukseni siitä, miten kasvoin yhden verkkosivustoni liikenteen 400K orgaanisiin käynteihin kuukaudessa huomattavan lyhyessä ajassa ja tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että sinulla on kannattava verkkosivusto.

hyvää tulee niille, jotka odottavat

takeena tästä postauksesta on se, että kyllä Internetissä on mahdollista tehdä voittoa myymättä mitään, mutta se vaatii kovaa työtä, kärsivällisyyttä, tietoa ja pitkän aikavälin suunnitelmaa seurata.

sisällön julkaisijana oleminen tarkoittaa käyttäjistä huolehtimista ja kun onnistuu voittamaan käyttäjät, kaikki muu seuraa vähitellen perässä.

aloita luomalla loistava verkkosivusto, keskity sisältöön, rakenna liikennettä kärsivällisesti, ja ennemmin tai myöhemmin tulet pisteeseen, jossa tuotot kattavat Kulut ja investoinnit, jotka olet tehnyt siihen asti.

se ei tapahdu yhdessä yössä, mutta kun se tapahtuu, se tuottaa jatkuvasti voittoa kuukausiksi tai jopa vuosiksi eteenpäin.

Leave a Reply