Hogyan készítsünk nyereséges weboldalt anélkül, hogy bármit eladnánk
valóban lehet profitot szerezni egy weboldalról anélkül, hogy bármit is eladnánk? A rövid válasz igen, nem kell eladnia egy terméket vagy szolgáltatást ahhoz, hogy pénzt keressen a webhelyéről.
hogyan lehetséges ez? A témával kapcsolatos szakértelmének és tapasztalatának felhasználásával. Olvassa tovább, és meg fogja érteni, hogyan….
az alábbiakban olvasható a józan ész a tapasztalt digitális marketingszakemberek számára, de a kezdők számára az online pénzkeresés olyan téma, amely sok kérdést generál.
hogyan lehet pénzt keresni egy weboldalról anélkül, hogy bármit eladna, hogyan lehetséges ez?
gondoljunk csak bele, mi is valójában az Internet.
amellett, hogy a világ legnagyobb piaca és az összekapcsolt emberek legnagyobb közössége, hatalmas információs könyvtár is, amely keresőmotorok, weboldalak, blogok, közösségi média hálózatok, e-mail listák és más digitális médiumok segítségével szolgálja a felhasználókat.
az emberek világszerte arra használják az internetet, hogy tanuljanak valamit, választ találjanak a kérdésükre, kapcsolatba lépjenek másokkal, és természetesen online vásároljanak termékeket vagy szolgáltatásokat, vagy információt találjanak a helyi üzletekről.
ha kiveszi az ‘eladási részt’, akkor rengeteg ember marad, akik napi rendszerességgel használják a Google-t és más keresőmotorokat, hogy információkat találjanak.
hogyan lehet kihasználni ezt a viselkedést, és pénzt keresni egy weboldalról? Azáltal, hogy a felhasználók magas színvonalú információkat és pénzt a reklám.
amikor az online pénzkeresés ezen modelljéről beszélünk, 2 dolog jut azonnal eszembe: az első a Google Adsense, a második pedig az affiliate marketing.
az Affiliate marketing egy olyan technika, ahol valójában nem ad el valamit a webhelyén, hanem más webhelyekre utalja az embereket, és amikor valamit vásárolnak, jutalékot kap.
függetlenül attól, hogy melyik módszert választja a tartalom bevételszerzésére, a weboldal készítésének receptje, amely valóban profitot hoz Önnek, ugyanaz.
hogyan építsen nyereséges weboldalt?
a kezdéshez hadd dobjak néhány szót a további megbeszélésekhez: weboldal, tartalom, forgalom, bevételszerzési lehetőségek és profit.
nézzük meg részletesebben, hogyan tudnak ezek együtt működni és nyereséges eredményt adni.
weboldal
nem számíthat arra, hogy komoly pénzt keres online anélkül, hogy saját honlapja lenne. Weboldal alatt azt értem, hogy van egy saját hosted domain és egy modern website design, mint az, amit most olvasunk, 6
egy nagyszerű weboldalnak manapság számos jellemzővel kell rendelkeznie:
tiszta és friss design – a dolgok megváltoztak a 90-es évek óta. a weboldalak már nem tiszta HTML kódon alapulnak, de vannak olyan modern CMS (tartalomkezelő rendszerek), mint a WordPress, amelyek lehetővé teszik, hogy jó megjelenésű weboldalakat hozzon létre hozzáadott funkcionalitással mind az adminisztrátorok, mind a végfelhasználók számára.
Mobile-Friendly – mindenki, hogy a digitális Marketing megérteni annak fontosságát, hogy egy mobil-barát honlapján.
tény, hogy ma több ember keres az interneten a mobilján keresztül, mint az asztali számítógépen, ami azt jelenti, hogy ha webhelyét nem mobilra optimalizálták, akkor már elvesztette a potenciális forgalom felét.
gyors – a gyorsabb webhelyek több profitot termelnek. Ha a webhely lassú, akkor elveszíti a forgalmat és a potenciális ügyfeleket.
navigációs struktúra törlése – a webhely felépítése fontos. A felhasználóknak képesnek kell lenniük arra, hogy gyorsan és kevesebb, mint 3 kattintással megtalálják, amit akarnak.
felhasználóbarát – jó SEO-barát weboldal, felhasználóbarát is.
Források További információkért
- Hogyan indítsunk el egy weboldalt – lépésről lépésre bemutató kezdőknek arról, hogyan hozhatunk létre egy weboldalt a semmiből.
- hogyan lehet pénzt keresni a digitális marketingből – bevált módszerek arra, hogy pénzt keressen webhelyéről a digitális marketing segítségével.
tartalom
tehát van egy szép weboldala, amelyet a saját domainjén tárol, mi a következő lépés?
talán a legnehezebb része az egész folyamat, hogy egy nyereséges honlap, hogy a megfelelő típusú tartalom.
mit értek a megfelelő típusú tartalom alatt?
olyan tartalommal kell rendelkeznie, amely:
- a keresőmotorok szeretni fogják (nem tetszik, hanem szerelem – az alábbiakban olvassa el, miért).
- a felhasználók bíznak – a felhasználói bizalom megszerzése több pénzt fog keresni különböző módon. Még akkor is, ha valójában nem értékesít semmit a webhelyén, az alapvető bejövő marketing technikák továbbra is érvényesek.
- potenciálisan vonzza a hirdetőket (nagyon fontos, olvassa tovább a részleteket).
vegyük az első részt, hogyan hozhat létre olyan tartalmat, amelyet a keresőmotorok szeretni fognak, és miért fontos ez?
míg a forgalom különböző forrásai vannak, az affiliate marketing, az Adsense (vagy más alternatívák) esetében jobban teljesít, az Organikus forgalom, azaz a keresőmotorokból származó forgalom.
tehát, ha nyereséges weboldalt szeretne létrehozni, akkor minden nap állandó (és nagy) Keresési forgalomnak kell lennie a webhelyére.
ennek eléréséhez folyamatosan dolgoznia kell a SEO-n, más technikákat kell használnia a webhely forgalmának megszerzéséhez, és természetesen közzé kell tennie a következő jellemzőkkel rendelkező tartalmat.
mi a jó minőségű tartalom?
- releváns, függetlenül attól, hogy valaki elolvassa (ezt örökzöld tartalomnak hívják)
- elég hosszú ahhoz, hogy felhívja a keresőmotorok és az olvasók figyelmét
- friss, naprakész információkkal
- és természetesen hasznos a felhasználó számára.
hogyan lehet A tartalom létrehozni a felhasználói bizalmat, és miért számít?
a fenti jellemzők mellett a tartalomnak hasznosnak és érdekesnek kell lennie a felhasználó számára.
ez nem csak a SEO és a közösségi média erőfeszítéseit segíti elő, hanem hosszabb ideig tartja a felhasználókat a webhelyén (csökkentve a visszafordulási arányt), ami növeli a hirdetésekre való kattintás valószínűségét.
meg kell értenie, hogy a tartalom bevételszerzésének módjától függetlenül az egyik célja egy hűséges közönség létrehozása, amely rendszeresen meglátogatja webhelyét, hogy megkapja a tartalmát.
ez több megtekintést, több hirdetéskattintást, több e-mail előfizetőt és több konverziót jelent (bármilyen konverzió is az Ön számára).
milyen típusú tartalom vonz több hirdetőt?
A tartalom bevételszerzésével kapcsolatban nem minden tartalom azonos. A különböző típusú tartalmak különböző bevételeket generálnak.
vegyük például azt az esetet, amikor az adsense segítségével pénzt keres a tartalmából.
az Adsense úgy működik, hogy feltérképezi a webhely tartalmát, megérti, miről szól A tartalom, majd megkeresi azokat az Adwords-hirdetőket, akik úgy döntöttek, hogy hirdetéseiket az adott típusú tartalommal rendelkező webhelyeken helyezik el.
ez egy nagyon egyszerűsített változata az adsense működésének, de az általános elképzelés az, hogy a tartalmat elemezzük és csoportosítjuk a tartalmat alkotó kulcsszavak szerint.
ha ismeri a Google kulcsszavak eszközt (egy olyan eszközt, amelyet az Adwords hirdetők is használnak), akkor tudja, hogy Minden kulcsszó eltérő CPC-vel rendelkezik (kattintásonkénti költség).
más szavakkal, a hirdetők különböző összeget fizetnek a hirdetéseik minden egyes kattintásáért, és ez a kulcsszó költségétől is függ (sok más tényező is szerepet játszik a kattintásonkénti költség kiszámításában).
mivel a hirdetők minden kattintásért eltérő összeget fizetnek, ez azt jelenti, hogy Ön, mint megjelenítő, a hirdetéskattintásokért eltérő fizetést kap, a hirdetés által futtatott oldal tartalmától függően.
abban az esetben, ha ez zavarossá válik, mutassuk be ezt egy valódi példával:
ha hirdető vagy, és meg akarod jeleníteni a hirdetéseidet, amikor az emberek súlycsökkenéssel kapcsolatos témákat keresnek, akkor számíthat arra, hogy 0,20 – 1,00 dollárt fizet a Google-nak minden alkalommal, amikor valaki rákattint a hirdetéseire.
ha Ön hirdető, aki a ‘pénzkereséshez’ kapcsolódó termékeket értékesít, akkor kattintásonként 2-14 dollárt fizet (a tényleges feltételektől függően).
bár a fenti statisztikák az Adwords-kampányok beállítására vonatkoznak a Google Keresési Hálózaton (és nem az Adsense-t tartalmazó display Hálózaton), mégis azt mutatja, hogy a kulcsszó költsége nem azonos minden témakörben.
egy olyan webhely, amelynek tartalma magas kattintásonkénti költséggel jár, több pénzt fog keresni, mint azok a webhelyek, amelyeknek tartalma alacsony kattintásonkénti költséggel jár.
a tapasztalt kiadók kritikájának elkerülése érdekében túlságosan leegyszerűsítem a dolgokat, hogy a kezdők könnyebben megértsék az alapfogalmakat.
általában, kulcsszavak, amelyek egyértelmű szándék i..e ‘most pénzt kell keresnem’ több kattintásonkénti bevételt generál, mint az általános típusú kulcsszavak.
Összefoglalva ezt a részt, nem csak jó tartalomra van szüksége a webhelyén, amely elnyeri a felhasználók és a keresőmotorok tiszteletét, hanem olyan tartalomra is szüksége van, amely pénzt kereshet.
forgalom és bevételszerzés
bármely bevételszerzési módszer működéséhez (beleértve az áruk vagy szolgáltatások értékesítését a webhelyéről) forgalomra van szükség, az Adsense vagy az affiliate marketing esetében pedig nagy forgalomra van szükség.
a forgalom növelésének legjobb módja a SEO, és SEO tanfolyamunk lépésről lépésre megmutatja, hogyan növelheti forgalmát legfeljebb 60 nap alatt!
mennyi forgalomra van szüksége ahhoz, hogy pénzt keressen egy weboldalról?
attól függ, hogy mennyi pénzt szeretne keresni a webhelyéről, vagy másképp mondja, a forgalmi szintek meghatározzák a pénzt.
hadd mutassam be ezt egy példával egy AdSense-t használó webhelyre.
tegyük fel, hogy van egy információs webhelye, amelyen az Adsense fut, és hogy betartotta az Adsense által előírt összes irányelvet, különösen azt a részt, amely a hirdetések számáról, típusáról és helyzetéről szól.
legjobb esetben 2% CTR-re (átkattintási arány) számíthat, ami azt jelenti, hogy a hirdetéseit megtekintő emberek 2%-A rákattint az egyikre.
tegyük fel azt is, hogy kattintásonként átlagosan 0,40 dollárt fizet. Ez azt jelenti, hogy ha hirdetései 1000 alkalommal jelennek meg (napi Megtekintések), akkor körülbelül – 1000 x 2% x 0 dollárt fog keresni.40 = $8 naponta.
most, ha napi 100 dollárt szeretne keresni a webhelyéről, és a fenti egyszerűsített példa szerint legalább 13 000 megtekintéssel kell rendelkeznie (1000 helyett).
nyereség
a nyereség természetesen különbözik a bevételektől. Amit fent leírtam, az a potenciális jövedelem, amelyet a webhelyéről kaphat, ha napi 13 000 látogatást tesz egy olyan fülkében, amely kattintásonként körülbelül 0,40 dollárt fizet.
a napi tényleges nyereség egyszerűen azért különbözik, mert a költségeket be kell számolnia az egyenletbe (profit = jövedelem – költségek).
milyen költségekkel jár egy weboldal üzemeltetése?
ezek nyilvánvaló működési költségek, mint például a tárhely, a folyamatos SEO, a közösségi média hirdetése és a promóció, de a valódi költség a tartalomra hárul.
a jó tartalom, amely jó organikus rangsorolást és forgalmat eredményezhet a keresőmotorokból, ugyanakkor szimpatikus a felhasználóktól (vagy fordítva), vagy pénzbe (ha kiszervezi a tartalmat) vagy időbe (ha maga állítja elő a tartalmat) kerül.
a fenti példa folytatása érdekében, valamint annak bemutatására, hogyan lehet nyereséges weboldalt készíteni, tegyük fel, hogy a tartalmat kiszervezi hivatásos íróknak, akik szakértők a közzétett témákban.
a legkevesebb, amire számíthat, hogy fizet egy 1500 szavas cikkért, 200 dollár (tudom, hogy ez sokat hangozhat, de nagyon jó tartalomról beszélünk, amely a réstől függően sokkal többe kerülhet).
tehát csináljunk néhány számítást:
közzététel hetente 3 alkalommal (ez az információs webhelyek vagy blogok átlagos közzétételi ütemezése) X $200 = $600 hetente + a közzétételhez szükséges órák (optimalizálás, belső linkek hozzáadása stb.).
egy hónap alatt 12 bejegyzést tesz közzé, azaz. $2400 és keresni $3000 ($100 x 30) a reklám, így van egy nyeresége $600 (elszámolása nélkül a működési költségek és az idő, hogy meg kell tölteni ezzel a különböző feladatokat, hogy a honlap fut).
tehát lehetséges profil készítése anélkül, hogy bármit is eladna?
az ok, amiért a fenti példát használtam, az 2 fontos pontok felvetése:
1st-nyereséges weboldal készítése kemény munka, bármit is olvashatsz a pénzkeresés egyszerű módjairól vagy más ‘túl szép, hogy igaz legyen’ ígéretekről, egyszerűen egy módja annak, hogy pénzt keressenek egy termék eladásával, és nem az, hogy az internetet pénzkeresésre használja.
2. – valóban sok forgalomra van szüksége ahhoz, hogy profitot szerezzen a tartalmából, még abban az esetben is, ha a tartalmat előállítja.
egy jó cikk megírásához vagy egy szép infografika létrehozásához előfordulhat, hogy több órát kell eltöltenie, amelyet elvettek a teljes produktív időtől.
a fenti példából szándékosan kihagytam egy fontos számítást.
mennyi ideig és hány cikket kell közzétennie ahhoz, hogy napi 13 000 látogatást érjen el?
kihagytam, mert ha helyesen végzi el a számításokat, sok kezdő csalódni fog.
próbáld meg kitalálni, hogy mennyibe fog kerülni 150 cikk közzététele, és mennyi ideig kell várnia, hogy elérje ezeket a forgalmi szinteket.
ne felejtsük el, hogy a rangsor és a forgalom nem attól függ, hogy hány cikket publikált, hanem sok más tényezőtől függ.
de
a dolgok napos oldalán, ha keményen és következetesen dolgozik több hónapig (vagy évig), akkor elérheti a forgalom szintjét, amely fedezi az összes költségét, és jó havi nyereséget hagy.
majdnem 15 éve vagyok Adsense kiadó, és jó mennyiségű pénzt (5 számjegyet) kerestem a tartalom közzététele révén.
ha a kezdetektől fogva követte ezt a blogot, akkor elolvasta az esettanulmányomat arról, hogy az egyik webhelyem forgalmát jelentősen rövid idő alatt 400 ezer organikus látogatásra növeltem havonta, és ez természetesen nyereséges weboldalt jelent.
jó dolgok jönnek azoknak, akik várnak
az elvihető ebből a posztból az, hogy igen, lehetséges, hogy profitot szerezzen az interneten anélkül, hogy bármit eladna, de kemény munkát, türelmet, tudást és hosszú távú tervet igényel.
tartalomkiadónak lenni azt jelenti, hogy törődsz a felhasználóiddal, és ha egyszer sikerül megnyerned a felhasználóidat, minden más fokozatosan következik.
Kezdje egy nagyszerű weboldal létrehozásával, koncentráljon a tartalmára, türelmesen építse fel forgalmát, és előbb vagy utóbb elér egy olyan pontot, ahol a bevétel fedezi a költségeit és a befektetést, amíg el nem éri ezt a pontot.
ez nem fog egyik napról a másikra megtörténni, de ha egyszer megtörténik, folyamatosan profitot fog termelni hónapokig vagy akár évekig.
Leave a Reply