Jak zrobić dochodową stronę internetową bez sprzedaży czegokolwiek

czy naprawdę można zarobić na stronie internetowej bez faktycznej sprzedaży czegokolwiek? Krótka odpowiedź brzmi: tak, nie musisz sprzedawać produktu lub usługi, aby zarabiać na swojej stronie internetowej.

Jak to możliwe? Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie na dany temat. Czytaj dalej, a zrozumiesz jak….

to, co przeczytasz poniżej, to “zdrowy rozsądek” dla doświadczonych marketerów cyfrowych, ale dla początkujących zarabianie w Internecie to temat, który generuje wiele pytań.

jak można zarabiać na stronie internetowej nie sprzedając niczego, jak to możliwe?

poświęć chwilę i zastanów się, czym właściwie jest Internet.

poza tym, że jest największym rynkiem na świecie i największą społecznością połączonych ludzi, jest to również ogromna biblioteka informacji obsługująca użytkowników za pośrednictwem wyszukiwarek, stron internetowych, blogów, sieci społecznościowych, list e-mail i różnych innych mediów cyfrowych.

Ludzie na całym świecie używają internetu, aby się czegoś nauczyć, znaleźć odpowiedź na swoje pytanie, wchodzić w interakcje z innymi ludźmi i oczywiście kupować produkty lub usługi online lub znaleźć informacje o lokalnych sklepach.

szkolenia z marketingu cyfrowego

jeśli wyjmiesz “część sprzedaży”, pozostaje ci ogromna liczba osób, które codziennie korzystają z Google i innych wyszukiwarek, aby znaleźć informacje.

jak można wykorzystać to zachowanie i zarabiać na stronie internetowej? Poprzez dostarczanie Użytkownikom wysokiej jakości informacji i zarabianie pieniędzy poprzez reklamę.

mówiąc o tym modelu zarabiania pieniędzy w Internecie, od razu przychodzą na myśl 2 rzeczy: pierwsza to Google Adsense, a druga to marketing afiliacyjny.

Affiliate marketing to technika, w której nie sprzedajesz czegoś na swojej stronie, ale polecasz ludzi do innych stron internetowych, a kiedy coś kupują, dostajesz prowizję.

niezależnie od tego, jaką metodę wybierzesz, aby zarabiać na swoich treściach, przepis na stworzenie strony internetowej, która faktycznie przyniesie Ci zyski, jest taki sam.

Jak zbudować dochodową stronę internetową?

aby rozpocząć, rzucę kilka słów do dalszej dyskusji: strona internetowa, treść, ruch, opcje monetyzacji i zysk.

zobaczmy bardziej szczegółowo, jak mogą one współpracować i dać zyskowny wynik.

strona internetowa

nie możesz oczekiwać, że zarobisz poważne pieniądze w Internecie bez posiadania własnej strony internetowej. Przez stronę internetową mam na myśli posiadanie własnej hostowanej domeny i nowoczesnego projektu strony internetowej, takiego jak ta, którą teraz czytasz 🙂

świetna strona internetowa w dzisiejszych czasach musi mieć szereg cech:

czysty i świeży design – rzeczy zmieniły się od lat 90. strony internetowe nie są już oparte na czystym kodzie HTML, ale istnieją nowoczesne systemy CMS (systemy zarządzania treścią), takie jak WordPress, które umożliwiają tworzenie dobrze wyglądających stron internetowych z dodatkową funkcjonalnością zarówno dla administratorów, jak i użytkowników końcowych.

Przyjazny dla urządzeń mobilnych-Każdy, kto interesuje się marketingiem cyfrowym, może zrozumieć znaczenie posiadania strony internetowej przyjaznej dla urządzeń mobilnych.

faktem jest, że dzisiaj więcej osób przeszukuje Internet za pośrednictwem telefonów komórkowych niż komputerów stacjonarnych, co oznacza, że jeśli Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, straciłeś już połowę potencjalnego ruchu.

Fast-szybsze strony generują większy zysk. Jeśli strona jest powolny, tracisz ruch i potencjalnych klientów.

współczynnik odrzuceń i prędkość strony
współczynnik odrzuceń i prędkość strony

Wyczyść strukturę nawigacyjną – struktura witryny jest ważna. Użytkownicy powinni być w stanie znaleźć to, czego chcą szybko iw mniej niż 3 kliknięcia.

user friendly-dobra strona przyjazna SEO, również przyjazna dla użytkownika.

zasoby, aby dowiedzieć się więcej

  • jak założyć stronę internetową – samouczek krok po kroku dla początkujących na temat tworzenia strony internetowej od podstaw.
  • jak zarabiać na marketingu cyfrowym-sprawdzone sposoby zarabiania na swojej stronie internetowej za pomocą marketingu cyfrowego.

treść

więc masz fajną stronę hostowaną na własnej domenie, co dalej?

być może najtrudniejszą częścią całego procesu tworzenia dochodowej strony internetowej jest posiadanie odpowiedniego rodzaju treści.

co mam na myśli przez odpowiedni rodzaj treści?

musisz mieć treść, która:

  • Wyszukiwarki pokochają (nie lubią, ale kochają – przeczytasz poniżej dlaczego).
  • użytkownicy będą ufać-zdobycie zaufania użytkowników sprawi, że będziesz miał więcej pieniędzy na różne sposoby. Nawet jeśli w rzeczywistości nie sprzedajesz niczego na swojej stronie, podstawowe techniki marketingu przychodzącego nadal mają zastosowanie.
  • może potencjalnie przyciągnąć reklamodawców (bardzo ważne, Czytaj dalej po szczegóły).

weźmy pierwszą część, jak tworzyć treści, które pokochają wyszukiwarki i dlaczego ma to ogromne znaczenie?

chociaż istnieją różne źródła ruchu, tym, który działa lepiej, jeśli chodzi o marketing afiliacyjny, Adsense (lub inne alternatywy), jest ruch organiczny, tj. ruch pochodzący z wyszukiwarek.

tak więc, jeśli chcesz stworzyć dochodową stronę internetową, musisz mieć stały (i duży) przepływ ruchu w wyszukiwarce przychodzącego na Twoją stronę każdego dnia.

aby to osiągnąć, musisz stale pracować nad swoim SEO, korzystać z innych technik, aby uzyskać ruch na swojej stronie i oczywiście publikować treści, które mają następujące cechy.

czym jest treść wysokiej jakości?

  • jest to istotne niezależnie od tego, kiedy ktoś go czyta (nazywa się to wiecznie zieloną treścią)
  • jest wystarczająco długie, aby przyciągnąć uwagę wyszukiwarek i czytelników
  • jest świeże z aktualnymi informacjami
  • i oczywiście jest przydatne dla użytkownika.

w jaki sposób treść może wzbudzić zaufanie użytkowników i dlaczego ma to znaczenie?

poza powyższymi cechami, Twoje treści muszą być przydatne i interesujące dla użytkownika.

to nie tylko pomoże w SEO i wysiłkach w mediach społecznościowych, ale także utrzyma użytkowników dłużej w Twojej witrynie (zmniejszając współczynnik odrzuceń), co zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia reklam.

musisz zrozumieć, że niezależnie od metody, którą wybierzesz, aby zarabiać na swoich treściach, jednym z twoich celów jest stworzenie lojalnych odbiorców, którzy będą regularnie odwiedzać Twoją witrynę, aby uzyskać Twoje treści.

oznacza to więcej wyświetleń, więcej kliknięć reklam, więcej subskrybentów wiadomości e-mail i więcej konwersji (niezależnie od tego, jaka konwersja jest dla ciebie).

jaki rodzaj treści przyciąga więcej reklamodawców?

jeśli chodzi o monetyzację treści, nie wszystkie treści są takie same. Różne rodzaje treści generują różne zarobki.

Weźmy na przykład przypadek, w którym używasz adsense, aby zarabiać na swoich treściach.

Adsense działa poprzez indeksowanie treści witryny, zrozumienie, o co chodzi, a następnie znalezienie reklamodawców Adwords, którzy zdecydowali się umieścić swoje reklamy na stronach internetowych, które mają ten konkretny rodzaj treści.

jest to bardzo uproszczona wersja działania adsense, ale ogólna idea polega na tym, że Twoja treść jest analizowana i “grupowana” zgodnie ze słowami kluczowymi, które składają się na Twoją treść.

jeśli znasz narzędzie słowa kluczowe Google (narzędzie używane również przez reklamodawców Adwords), wiesz, że każde słowo kluczowe ma inny CPC (koszt za kliknięcie).

innymi słowy, reklamodawcy płacą inną kwotę za każde kliknięcie ich reklam, a to zależy również od kosztu słowa kluczowego (istnieje wiele innych czynników, które odgrywają rolę w obliczaniu kosztu za kliknięcie).

ponieważ reklamodawcy płacą inną kwotę za każde kliknięcie, oznacza to, że Ty jako wydawca otrzymasz różną zapłatę za kliknięcia reklamy, w zależności od zawartości strony, na której jest wyświetlana reklama.

w przypadku, gdy robi się to mylące, zademonstrujmy to na prawdziwym przykładzie:

jeśli jesteś reklamodawcą i chcesz wyświetlać swoje reklamy, gdy ludzie szukają tematów związanych z odchudzaniem, możesz oczekiwać, że zapłacisz Google od $0.20 – $1.00 za każdym razem, gdy ktoś kliknie Twoje reklamy.

koszt za kliknięcie przykład
koszt za kliknięcie przykład

jeśli jesteś reklamodawcą, który sprzedaje produkty związane z “zarabianiem pieniędzy”, zapłacisz od $2 do $14 za kliknięcie (w zależności od rzeczywistych warunków).

Make Money Online CPC
Make Money Online CPC

chociaż powyższe statystyki służą do konfigurowania kampanii Adwords w sieci wyszukiwania Google (a nie sieci reklamowej, która obejmuje Adsense), nadal pokazuje, że koszt słowa kluczowego nie jest taki sam dla wszystkich tematów.

strona internetowa, która ma zawartość o wysokim koszcie za kliknięcie, zarobi więcej pieniędzy niż strony internetowe, które mają zawartość, będą miały niski koszt za kliknięcie.

aby uniknąć krytyki ze strony doświadczonych wydawców, upraszczam rzeczy, aby ułatwić początkującym zrozumienie podstawowych pojęć.

ogólnie rzecz biorąc, słowa kluczowe, które mają wyraźne intencje i..e “muszę teraz zarabiać pieniądze” Generuj więcej zarobków za kliknięcie niż ogólne słowa kluczowe typu.

podsumowując ten dział, nie tylko potrzebujesz dobrych treści na swojej stronie, które zyskają szacunek użytkowników i wyszukiwarek, ale także treści, które mogą zarabiać pieniądze.

ruch i zarabianie

aby każda metoda zarabiania działała (w tym sprzedaż towarów lub usług z witryny), musisz mieć ruch, aw przypadku AdSense lub marketingu afiliacyjnego musisz mieć duży ruch.

najlepszym sposobem na zwiększenie ruchu jest SEO, a nasz kurs SEO pokaże Ci krok po kroku, jak zwiększyć ruch w 60 dni lub mniej!

ile ruchu potrzebujesz, aby zarabiać na stronie?

to zależy od tego, ile pieniędzy chcesz zarobić na swojej stronie internetowej lub powiedzieć inaczej, poziom ruchu określi ilość pieniędzy, którą możesz zarobić.

pozwól, że zademonstruję to na przykładzie strony internetowej używającej Adsense.

Załóżmy, że masz witrynę informacyjną z systemem Adsense i że przestrzegasz wszystkich wytycznych wymaganych przez Adsense, a zwłaszcza części, która mówi o liczbie, typie i pozycji Twoich reklam.

w najlepszym przypadku możesz spodziewać się 2% CTR (click-through rate), co oznacza, że 2% osób, które zobaczą Twoje reklamy, kliknie jedną z nich.

Załóżmy również, że otrzymujesz średnio $0.40 za kliknięcie. Oznacza to, że jeśli Twoje reklamy są wyświetlane 1000 razy (wyświetleń dziennie), zarobisz około – 1000 x 2% x $0.40 = 8 dolarów dziennie.

teraz, jeśli chcesz zarabiać $100 ze swojej witryny dziennie i zgodnie z powyższym uproszczonym przykładem, musisz mieć co najmniej 13,000 wyświetleń (zamiast 1000).

osiąganie zysku

zysk oczywiście różni się od zarobków. To, co właśnie opisałem powyżej, to potencjalne zarobki, które możesz uzyskać ze swojej strony internetowej, jeśli masz wizyty 13,000 dziennie w niszy, która płaci około $0.40 za kliknięcie.

Twój rzeczywisty zysk na dzień jest inny po prostu dlatego, że musisz uwzględnić wydatki w równaniu (zysk = zarobki-wydatki).

jakie są koszty prowadzenia strony internetowej?

są to oczywiste wydatki bieżące, takie jak hosting, bieżące SEO, reklama w mediach społecznościowych i promocja, ale rzeczywisty koszt sprowadza się do treści.

dobra treść, która może dać ci dobre rankingi organiczne i ruch z wyszukiwarek, a jednocześnie jest lubiana przez użytkowników (lub na odwrót) kosztuje albo pieniądze (jeśli zlecasz treść Na Zewnątrz), albo czas (jeśli sam tworzysz treść).

ze względu na kontynuowanie powyższego przykładu i wykazanie, w jaki sposób możesz stworzyć dochodową stronę internetową, powiedzmy, że zlecasz treści profesjonalnym pisarzom, którzy są ekspertami w tematach, które publikujesz.

najmniej można oczekiwać, aby zapłacić za artykuł słowo 1500 jest $200 (wiem, że to może brzmieć dużo, ale mówimy o naprawdę dobrej treści, która w zależności od niszy może kosztować znacznie więcej).

zróbmy więc kilka obliczeń:

publikowanie 3 razy w tygodniu (jest to średni harmonogram publikacji dla witryn informacyjnych lub blogów) X $200 = $600 tygodniowo + godziny potrzebne do opublikowania (zoptymalizuj go, dodaj wewnętrzne linki itp.).

w ciągu miesiąca opublikujesz 12 postów tj. $2400 i zarabiaj $3000 ($100 x 30)z reklamy, dzięki czemu masz zysk w wysokości $600 (bez rozliczania wydatków bieżących i czasu, który musisz poświęcić na wykonywanie różnych zadań, aby utrzymać działanie witryny).

czyli mozna zrobic profil bez sprzedawania czegokolwiek?

powodem, dla którego użyłem powyższego przykładu, jest podniesienie 2 ważnych punktów:

1. – Tworzenie dochodowej strony internetowej to ciężka praca, cokolwiek możesz przeczytać o “łatwych sposobach zarabiania pieniędzy” lub innych “zbyt dobrych, aby mogło być prawdziwe” obietnicach, jest po prostu sposobem na zarabianie pieniędzy, sprzedając ci produkt, a nie sposobem na korzystanie z Internetu, aby zarabiać pieniądze.

2. – naprawdę potrzebujesz dużego ruchu, aby czerpać zyski z treści, nawet w przypadkach, w których tworzysz treści.

aby napisać dobry artykuł lub stworzyć ładną infografikę, być może będziesz musiał spędzić kilka godzin, które są brane z dala od ogólnego czasu produkcyjnego.

z powyższego przykładu celowo pominąłem jedno ważne obliczenie.

jak długo i ile artykułów trzeba opublikować, aby uzyskać 13 000 odwiedzin dziennie?

pominąłem go, ponieważ jeśli poprawnie wykonasz obliczenia, wielu początkujących będzie rozczarowanych.

spróbuj dowiedzieć się, ile będzie cię kosztować opublikowanie artykułów 150 i jak długo będziesz musiał czekać, aby dostać się do tych poziomów ruchu.

nie zapominaj również, że rankingi i ruch nie są kwestią liczby opublikowanych artykułów, ale zależy to od wielu innych czynników.

ale

z drugiej strony, jeśli ciężko pracujesz i konsekwentnie przez wiele miesięcy (lub lat), możliwe jest osiągnięcie poziomu ruchu, który pokryje wszystkie twoje wydatki i pozostawi dobry miesięczny zysk.

jestem wydawcą Adsense od prawie 15 lat i zarobiłem sporo pieniędzy (5 cyfr) poprzez publikowanie treści.

jeśli śledzisz tego bloga od początku, być może przeczytałeś moje studium przypadku, w jaki sposób zwiększyłem ruch na jednej z moich stron internetowych do 400 000 odwiedzin organicznych miesięcznie w znacznie krótkim okresie czasu, a to oczywiście przekłada się na zyskowną stronę internetową.

dobre rzeczy przychodzą do tych, którzy czekają

Jedzenie na wynos z tego postu jest takie, że tak, możliwe jest zarabianie w Internecie bez sprzedaży czegokolwiek, ale wymaga to ciężkiej pracy, cierpliwości, wiedzy i długoterminowego planu.

bycie wydawcą treści oznacza troskę o użytkowników, a gdy uda ci się zdobyć użytkowników, Wszystko inne będzie stopniowo następować.

zacznij od stworzenia świetnej strony internetowej, skup się na swoich treściach, cierpliwie buduj ruch, a prędzej czy później osiągniesz punkt, w którym zarobki pokryją twoje wydatki i inwestycje, które poczyniłeś, aż do osiągnięcia tego punktu.

to nie stanie się z dnia na dzień, ale gdy to się stanie, będzie stale generować zysk przez miesiące, a nawet lata.

Leave a Reply